Spletna optimizacija je ključnega pomena za večjo obiskanost in več nakupov

Spletna optimizacija spletnih strani ali SEO (Seach Engine Optimization) je način, kako se dobro pozicionirati na prvi strani Googla. Omenjen brskalnik je namreč v današnjem svetu neke vrste okno v svet, saj vedno več kupcev nakupuje izdelke prek spleta ali pa se, preden obišče trgovino, o njih vsaj informira. To je trenutek, ko morate kupca pritegniti, ga navdušiti za produkte, ki jih prodajate in zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo, da se bo odločil za ponovni nakup.

Seveda pa je vse to mogoče le, če je vaša trgovina uvrščena vsaj na prvi strani Googla, če že ni med prvimi 4 zadetki. Ker postajamo vedno bolj neučakani in si želimo naše potrebe in želje čimhitreje zadostiti, praktično skoraj nikoli ne zaidemo na drugo stran. Prav zato je redno vzdrževanje spletnih strani tako bistvenega pomena za uspešno poslovanje.

spletna-optimizacija-internetnih-strani

Je pri spletni optimizaciji pomembna le dobra uvrstitev na Google?

V kolikor se uvrstimo med prvih nekaj zadetkov na Googlu, v svojo trgovino privabimo več kupcev, kar naj bi privedlo tudi do večjega povpraševanja in večjega števila nakupov. Vseeno pa se je potrebno zavedati, da se optimizacija spletnih strani za iskalnike ne meri le v pozicijah na Googlu na določeno besedo, temveč se meri tudi število klikov in merjenje aktivnosti posameznika na strani. Ker je povpraševanje odvisno tudi od trenutnih trendov, letnega časa, vaše ponudbe in ostalih dejavnikov, ne moremo reči, da je pozicija na Google edini pomemben faktor. Zagotovo je zelo pomemben, saj boljša uvrščenost pomeni večji obisk, a vseeno ne smemo pozabiti na uporabniško izkušnjo ter na off-site in on-site spletno optimizacijo.

Kaj vse zajema on-site optimizacija spletnih strani za iskalnike?

Velikokrat se zgodi, da uporabniki razmišljajo le o izdelavi in postavitvi spletne trgovine, pozabijo pa na vzdrževanje spletnih strani. Posledično to pomeni, da bo uporabniška izkušnja kupcev slaba, saj ne bo poskrbljeno za hitro nalaganje, na mobilnih napravah bo postavitev čudno prikazana, novice in izdelki ne bodo obogateni s kvalitetnimi besedili s ključnimi besedami in podobno. Kupec bo nakup opravil le, če bo hitro dobil vse potrebne informacije in odgovore na svoja vprašanja ter če z nakupom ne bo imel nobenih težav.

On-site spletna optimizacija med drugim vključuje tudi čisto programsko kodo, alt texte, ustrezne meta podatke (naslove in opise, ki vključujejo ključne besede za razlago vsebine), notranje povezave in podobno. Če so vsi našteti dejavniki dobro urejeni, bodo kupci zadovoljni s svojo uporabniško izkušnjo, Google pa bo zaznal relevantno vsebino in vas uvrstil med prve zadetke.

on-site-optimizacija

Kaj pa zajema off-site optimizacija spletnih strani za iskalnike?

Off-site optimizacija pa ni neposredno povezana z vzdrževanjem spletnih strani, temveč se nanaša na zunanje dejavnike. Bazira predvsem na močnih backlinkih oz. povratnih povezavah iz drugih internetnih mest in socialnih medijev, ki uporabnika pripeljejo v vašo trgovino. Pri tem je potrebno biti zelo pozoren, saj mora biti stran vsebinsko povezana s temo vaših izdelkov in storitev, povratnih povezav z enega internetnega mesta ne sme biti preveč, poleg tega pa mora biti stran na Googlu dobro ocenjena. Če ni, lahko backlinki naredijo več škode kot koristi, saj bo to privedlo tudi slabše rangiranosti vaše strani. Obisk lahko sicer povečate tudi z uporabo socialnih omrežij, ki so odličen način za promocijo izdelkov in storitev.

S prisotnostjo na Facebooku, Instagramu, TikToku in drugih, lahko ustvarite večjo prepoznavnost vaše blagovne znamke. Svetujemo vam, da objavljate kakovostne vsebine, kot so videoposnetki, infografike in podobno, ki se bodo uporabnikom zdele privlačne, zanimive, poučne in zabavne. Če jih boste spodbudili k delitvi vaših objav, boste v kratkem času in na enostaven način povečali priljubljenost vaše trgovine.

redno-vzdrzevanje-spletnih-strani

Kako zagotoviti SEO za podjetje, ki posluje s tujino?

Ali svoje izdelke in storitve prodajate v tujino, a vas kupci na Googlu ne najdejo? Potem vam priporočamo globalno optimizacijo spletne strani za iskalnike. Podjetje VSI.SI lahko vašo trgovino kupcem približa bodisi tako, da celotno internetno mesto prevedejo v več jezikov (nudijo italijanščino, hrvaščino, nemščino, francoščino in druge) ali pa da vzpostavijo domeno v državi, kjer želite zasesti vodilna mesta v brskalniku. V vsakem primeru ne smemo pozabiti niti na redno vzdrževanje spletnih strani, saj bo le tako mesto privabilo dovolj obiska, kar bo posledično vodilo do več nakupov.

Zakaj je spletna optimizacija boljša odločitev od oglaševanja?

Marsikdo zameša pojma SEO in oglaševanje, čeprav se med seboj zelo razlikujeta. Z oglaševanjem pridemo do rezultatov hitro, a le za določen čas, medtem ko ima SEO dolgoročen učinek. Včasih je sicer potrebno večmesečno delo, da sploh opazimo kakršnokoli razliko, a ko se z uporabo primernih ključnih besed in ostalih dejavnikov on-site in off-site optimizacije dobro uvrstimo v brskalnikih, lahko z rednim vzdrževanjem spletnih strani dobro pozicijo tudi ohranimo. Pri oglaševanju to ne drži, saj se oglasi izgubijo takoj, ko jih nehate plačevati. To je lahko zelo drago, poleg tega pa je zaupanje kupcev, ko vidijo reklamo namesto organskega internetnega mesta, manjše.

seo-optimizacija-spletnih-strani-za-iskalnike